Temeljne in poklicne kompetence (2018-2022)
Naslov projekta: TPK 2018-2022 LU Ajdovščina
Vodilni partner konzorcija: Ljudska univerza Ajdovščina
Ostali partnerji v konzorciju: Idrijsko-Cerkljanska
razvojna agencija d.o.o. Idrija, Micro Team, družba za računalniški inženiring,
d.o.o., PE Kormberk
Obdobje trajanja projekta: od 1. 10. 2018 do 31. 10.
2022
Vrednost celotnega projekta: 538.421,02 EUR
Od oktobra 2018 do jeseni 2022 Idrijsko-Cerkljanska razvojna
agencija na našem območju izvaja izobraževalne programe za
pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc, ki so namenjeni vsem odraslim
(razen osebam s statusom upokojenca, študenta ali dijaka) s poudarkom na
starejših od 45 let, lahko pa se vključujejo tudi mlajši.
Programi so za udeležence brezplačni, saj jih delno
financirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Republika Slovenija
v okviru Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.
Namen operacije je povečati vključenost odraslih v
vseživljenjsko učenje ter izboljšati kompetence, ki jih potrebujejo zaradi
potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti ter osebnega razvoja in
delovanja v sodobni družbi. Cilj opercije je izboljšati temeljne in
poklicne kompetence odraslih, ki so nižje izobraženi (manj kot štiriletna
srednja šola oziroma vključno z ISCED 3 – nižje poklicno in srednje poklicno
izobraževanje) in manj usposobljeni, s poudarkom na starejših od 45 let.
Zavedamo se, da je za lažje prilagajanjem spremembam,
učinkovitejše opravljanje delovnih nalog, osebnostno rast, dejavno sodelovanje
v družbi in za večjo konkurenčnost na trgu dela potrebno kontinuirano pridobivanje
splošnih in poklicnih zmožnosti zato bomo v naslednjih letih izvajali naslednje
programe v večih izvedbah:
- Programi usposabljanja za življenjsko uspešnost (Izzivi
podeželja, Moj korak, Most do izobrazbe, Knjige so zame, Razgibajmo življenje z
učenjem)
- Javno veljavni program Začetna integracija priseljencev
- Javno veljavni program Računalniška pismenost za odrasle
- Neformalni izobraževalni programi (40 ur) z različnimi
tematikami
- Sporazumevanje v slovenskem jeziku
- Tuji jeziki (angleščina, italijanščina, nemščina, ruščina,…
na ravni od A1 do B2)
- Splošni programi (spoznavanje različnih tehnologij, finančna
pismenost, kreativnost, umetniško izražanje, komunikacija, javno nastopanje,
trženje, priprava na upokojitev, zdrav življenjski slog (npr. prehrana,
organizirana vadba,…),…
- Pridobivanje digitalnih kompetenc (splošna in specifična znanja uporabe IKT)
- Programi za uporabo načel HACCP sistema
- Programi priprav za prijavo v postopek za pridobitev nacionalnih poklicnih kvalifikacij
- Programi priprav na izpite iz slovenskega jezika in tujih jezikov
- Programi priprav na opravljanje izpitov iz znanja računalništva ECDL
ICRA bo v tem obdobju izvedla izobraževalne programe za
najmanj 180 udeležencev, v skupnem obsegu 955 andragoških ur. Izvajanje
programov vključuje tudi svetovanje v procesu izobraževanja.
Vabimo vas, da spremljate aktualno ponudbo izobraževalnih
programov na naši spletni strani, Facebook profilu ali
se naročite na prejemanje naših novic in obvestil.
Ker želimo izvajanje programov tako vsebinsko, kot izvedbeno čim bolj prilagoditi potrebam lokalnega okolja vabimo vsa podjetja, zavode, samostojne podjetnike in druge organizacije, da nam sporočijo svoje interese in potrebe po izobraževanjih. Programe lahko izvedemo tudi za zaključene skupine.
SEZNAM PROGRAMOV IN TERMINI IZVEDBE V LETU 2021
Za vse informacije o projektu smo vam na voljo na spodnjem
kontaktu.
Dušanka Černalogar
T: +386 5 37 43 913
E: dusanka.cernalogar@icra.si
Naložbo TPK 2018-2022 LU Ajdovščina sofinancirata Evropska
unija iz Evropskega socialnega sklada in
Republika Slovenija , Ministrstvo za
izobraževanje, znanost in šport v okviru Operativnega programa
2014–2020, prednostna os: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za
boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10. 1. Krepitev enake dostopnosti
vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine v formalnem, neformalnem in
priložnostnem okolju, izpopolnjevanje znanj, spretnosti in kompetenc delovne sile
ter spodbujanje prožnih možnosti učenja, vključno prek poklicnega usmerjanja in
validiranja pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10. 1. 1. Izboljšanje
kompetenc manj vključenih v vseživljenjsko učenje. 10. 1. 2. Izboljšanje
kompetenc zaposlenih za zmanjšanje neskladij med usposobljenostjo in potrebami
trga dela.